Oferta poradni
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Głownie udziela pomocy uczniom, rodzicom, nauczycielom przedszkoli, szkół i placówek mających siedzibę na terenie naszego działania (Miasto Głowno i Gmina Głowno, Miasto-Gmina Stryków). Jesteśmy placówką publiczną, pomoc udzielana jest nieodpłatnie.
Prowadzimy:
- diagnozę niepowodzeń szkolnych, dysleksji rozwojowej
- diagnozę zaburzeń emocjonalnych
- diagnozę wad wymowy i trudności w zakresie komunikacji
- badania przesiewowe „Słyszę, mówię, widzę”
- diagnozę i terapię "NEUROFLOW”- interaktywny trening wyższych funkcji słuchowych dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego
- psychoterapię, terapię rodzinną
- mediacje
- interwencję kryzysową
- poradnictwo zawodowe
- psychoedukację
- coaching w zakresie rozwoju osobistego
- kompleksowe wspomaganie szkół i placówek
Orzekamy:
- o potrzebie kształcenia specjalnego
- o potrzebie indywidualnego nauczania
- o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju
Realizujemy zajęcia psychoedukacyjne:
- dla dzieci i młodzieży
- dla rodziców
- dla nauczycieli
Realizujemy programy rekomendowane z zakresu profilaktyki zachowań ryzykownych i wzmacniania umiejętności wychowawczych:
- „Szkoła dla rodziców i wychowawców”
- „Program wzmacniania rodziny”
- „Konstruktywna konfrontacja”
- „Przyjaciele Zippiego”
- „Supermoc lwa Maksa”
- TUS (trening umiejętności społecznych)
- „Apteczka pierwszej pomocy emocjonalnej”
Specjaliści udzielający pomocy psychologiczno-pedagogicznej to:
- pedagodzy, terapeuci pedagogiczni
- logopedzi
- psycholodzy
- psychoterapeuci
- mediatorzy
Zgłoszenia do Poradni przyjmowane są:
- bezpośrednio w sekretariacie: Głowno, ul. T. Kościuszki 10
- telefonicznie: 42 719-07-67
- na adres e-mail: poradniaglowno@gmail.com
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 19-01-2023 - Edycja treści
- 30-07-2018 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 02-03-2016 - Edycja treści
- 21-04-2010 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 204